Facebook uskoro uvodi oglase na Messenger. Što možemo očekivati?

facebook Messenger oglasi coolboss baza znanje oglašavanje na Messengeru facebook oglasi

Nedavno je Stan Chudnovsky nagovijestio kako će se uskoro na Facebook Messengeru početi pojavljivati prvi oglasi. Testiranja su već u tijeku, korisnici nezadovoljno prigovaraju, no čini se kako ćemo uskoro imati još jednu online platformu za oglašavanje.

Online marketing raste iz godine u godinu. Tvrtke i pojedinci moraju se uhvatiti u koštac s online oglašavanjem, jer samo tako mogu konkurirati ostalim igračima na tržištu. No, kako raste broj oglašivača, tako raste i broj platformi na kojima se oni mogu oglašavati.

Čini se kako ćemo sljedeće godine dio svojih marketinških sredstava početi ulagati u Facebook Messenger. Radi se o aplikaciji koja je jako popularna, a prema nekim statistikama dnevno se tamo pošalje više od 2 milijarde poruka. Samim time, svima je jasno kakav marketinški potencijal krije ovaj Facebookov ‘dragulj’.

Kako će točno izgledati oglašavanje na Facebook Messengeru i gdje će oglasi biti pozicionirani za sada još nije u potpunosti jasno. Testiranja se provode već 6 mjeseci na području Australije i Tajlanda, a prvi rezultati su ohrabrujući. Prednost ovog način oglašavanja bit će u tome što će tvrtke moći postići direktan kontakt s ljudima koji se interesiraju za određeno područje.

Stan Chudnovsky, čelni čovjek razvoja Messengera, poručio je tek kako će se oglasi na Facebook Messengeru pojavljivati postepeno i samo određenom krugu ljudi. Time će se polako širiti opseg oglašavanja, a ujedno će se dobivati povratna informacija od samih korisnika.

Kada će se Messenger oglasi pojaviti i na hrvatskom području za sada ostaje velika nepoznanica. Uvjereni smo da će ovaj vid oglašavanja imati puno potencijala, pa je već sada vrijeme da počneš smišljati prve taktike kako nastupiti oglasima na Facebook Messengeru. Imaš li već kakvu ideju?

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

*
*